گروه داستان ها- اعضای باند سه نفره سرقت از منازل شهرستان اردکان که شامل دایی و دوخواهرزاده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی این شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان اظهار داشت: با توجه به سرقت های متعدد از منازل شهرستان اردکان و سرقت مقادیر زیادی وجه نقد و طلا از منازل مسکونی، تیم مبارزه با سرقت آگاهی اردکان مسئول پیگیری این پرونده شد.

سرهنگ "احمد کمالی" ادامه داد: با شروع تحقیقات، ماموران پلیس متوجه شدند تمامی سرقت ها با یک شیوه و روش انجام شده است و به این نتیجه رسیدند که سرقت ها توسط یک باند چند نفری انجام شده است.

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه یکی از همسایگان مالباخته اعلام کرد خودرویی را با سه سرنشین غریبه در کوچه مشاهده کرده است.

احمد کمالی گفت: با دریافت این خبر برگ تازه ای از تحقیقات پلیسی در این پرونده رقم خورد و کارآگاهان پلیس با انجام کار فنی و پلیسی، موفق شدند مالک خودروی مورد نظر را که یکدستگاه پراید 132 بود شناسایی کنند.

کمالی ضمن اشاره به کسب مجوز قضائی ادامه داد: با تلاش کارآگاهان پلیس، مخفیگاه سارقان در یکی از محلات اردکان شناسایی شد و تبهکاران در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ کمالی بیان داشت: اعضای سه نفره این باند سرقت که شامل دایی و دو خواهرزاده اش بودند به پنج فقره سرقت طلا و وجه نقد از منازل مسکونی شهر اردکان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان از شهروندان خواست با رعایت نکایت ایمنی و استفاده از درب و پنجره های حفاظ دار، سارقان را در انجام سرقت ناکام بگذارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا